Oh sweetheart



Nu mina kära läsare hade jag tänkt att krypa till kojs! Jag är verkligen helt färdig efter denna dag. Gick upp strax innan elva, käkade frulle och strax efter tolv var jag påväg för att hämta upp mina CVn som jag hade skickat och fått utskrivna innan jag skulle åka in till stan för att möta upp H. Vi möttes och sedan började den oändliga vandringen! Vi gick en väldigt bra bit kan jag be och få tala om! Det känns verkligen i fötterna och i knäna nu, de som tar mest stryk av att gå i en evighet i tygskor utan sula (typ). Vi lyckades hur som helst dela ut tretton stycken CVn, nu är det väl bara att vänta ett tag och se om vi har turen med på vår sida! Bra jobbat ändå tycker jag.
Klockan fem vandrade jag till Max och mötte upp L&E! Alltid precis lika underbart att umgås med dem, och vi träffas igen på torsdag innan dom åker iväg hemåt igen! Usch jag önskar att vi kunde träffas oftare, men vi bor ju mil ifrån varandra! Vi åkte iallafall hem till mig och satt och dansnördade oss (vad annars? tjoho) och pratade om allt mellan himmel och jord + datorer! Helt underbart.

Nu är jag helt ofattbart trött, fötterna och knäna värker och ögonen är som en rullgardin som bara vill stängas. Jag undrar om tandpetstricket med ögonlocken faktiskt fungerar? Nej, eller så kan jag väl bara erkänna för mig själv att jag faktiskt behöver sova. Det tar på krafterna vettni! Jag skulle kunna somna sittande, seriöst. Jag är galet trött! Ganska skönt också iförsig, att vara såhär trött. Det är extra skönt att somna och få sova då! Som att dricka när man är riktigt törstig, eller äta när man är riktigt hungrig! Det blir liksom en extra krydda så det blir lite mer speciellt. Haha, knäpp jag är då!

Hursom, godnatt! Nu ska jag ta min krydda och sova, hörs imorgon! Då blir det rumsfix. Det ska bli färdigt imorgon allting har jag bestämt, rockafettöhdamöbrockarfett - tjoho. Nästa vecka påbörjas ju liksom själva renoveringen. Då måste ju allting vara ute! Alla jeans är ju rensade, nu ska bara alla andra tusentals tröjor rensas och sedan ska allt plockas ner i papperskassar. Porslinssaker och allt vad det är! Nej, färdigdiskuterat om ni ens orkar läsa såhär långt. Haha! Tvivlar på det, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0