Nu blir jag ju nervös

Nu är jag sådär sämst på att uppdatera! Jag har dock knappt suttit framför datorn idag, har gjort massa matte och varit superarg på att det inte har fungerat som jag har velat. Tog en promenad och duschade, käkade och gick på promenad som avslutades med te drickandes med massa mysigt prat! Det blir nog en myskväll på fredag tror jag, hur bra som helst! 

Skola imorgon ju, och jag ska upp tjugo över åtta. Har sovit på tok för lite i helgen, och imorgon är en lång jobbig dag som avslutas med kvintettrep. Förhoppningsvis hinner jag springa förbi dance och gym shopen innan den stänger, måstemåstemåste köpa foot-thongs! Haha, låter helt rubbat.. men det är sånt man sätter på foten för att man ska kunna snurra och så. 

Nu ser det lite ljust ut igen på pengafronten.. kanskekanske! Om det går bra dvs. Håll tummarna för mig! Puusss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0