Mysigt


Jag vet inte riktigt vad våran misse pysslade med, men nog tryckte hon sig in i armvecket så att hon såg dubbelt så tjock ut som hon egentligen var. Sötnos!

Det har varit en ta-det-lugnt-dag! Har läst nästan hela boken, hur bra som helst.. och så har jag fixat på mitt rum. Mycket kvar att göra. Imorgon får vi se vad som händer, jag borde vara hemma och fixa och rensa på rummet. Är så himla trött och slut att det skulle vara skönt att vila lite men jag tror att jag ska göra "vila aktiviteter" som fika och mysa. Träffa människor och så. Jag borde dock göra mer i rummet, aahh.. När ska jag hinna? Vi ska ju börja nästa vecka! Nej, jag måste göra det. Jag får gå och lägga mig nu så jag kan orka upp och göra någonting imorgon!

Ska läsa lite till i boken först, bara liiite! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0