Men.. hur ska man våga då?

Nu ska jag sova allihop! Har haft en rätt lugn dag, med inte speciellt mycket att göra alls. Jazzen var stenhård, som vanligt och som vanligt sjukligt rolig! Jag har sådan träningsvärk att det känns som om jag har blivit överkörd, och vet ni vad? Jag älskar't! 

Imorgon har jag en dejt med H. Haha! En dejt med flera andra inblandade. Vi blir ett härligt litet gäng som förhoppningsvis ska kolla på världens bästa film. Om planerna går vägen! 
Har möte klockan nio imorgon bitti med ABC gruppen och vår kontaktperson, så jag måste gå upp nästan en timme tidigare. Life sucks sometimes, aiight? Vi ska skriva ihop ett mail bland annat. Det går nog bra tror jag! Efter det väntar fredagstips med vår historialärare, stepp (som kommer bli grym!!) och jazz samt nationella muntliga i engelska (om jag får göra imorgon dvs.. kan lika gärna få göra om tre veckor!) 

Ja, mycket snack och liten verkstad. Ska läsa några rader i He's just not that into you innan jag somnar, den är så klockren! Har bara typ 10 sidor kvar, som är sammanfattningar typ.. SUPERBRA! Imorgon ska jag beställa fler böcker, tjoho. 

Godnatt på er, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0