Let me se what spring feels like on Jupiter and Mars..



Sitter som en liten luffare på den här bilden! Men här satt jag iallafall idag, i den helt underbara solen! Det var faktiskt varmt i min stora kofta, så jag fick kavla upp ärmarna för att inte bli alldeles för varm. Hur underbart är inte det? Jag älskar verkligen vår. Det är en sådan himla glädje när man känner hur de första solstrålarna börjar värma och man hittar de första blommorna som ploppar upp på marken. När de städar gatorna, och mycket mer! Helt underbart.

Dagen har varit helt okej. Har varit konstigt yr och snurrig hela dagen, utan att riktigt förstå varför. Ska upp exakt fem över åtta imorgon, så nu tänkte jag sova. Ville egentligen sova mer, men det blev inte så! Nu känner jag mig peppad istället. I'm strong. Nej shit nu är jag jätte trött! Hörs imorgon, tjohej.

HÖRRNI! Visst kan man inte annat än att säga att min mobilkamera äger? (;


Allt som behövdes! En ipod med underbar musik; James Morrison var det idag! Och min specialare, choklad banan grejen som jag har gjort några gånger. Som jag ska tipsa er om! Boken var inte alls bra, men det gick mycket bättre att läsa ut den ute i solen kan jag lova, än inne i ett mörkt rum! Älska våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0