I feel..

Har varit ute hela dagen, och vid femtiden  gick jag in och invaderade min systers rum medans hon hade klädproblem. Jag agerade hennes assitent och satt vid datorn och medlade vad folk ska på hennes FB & MSN. Samtidigt som jag satt med min dator och kollade lite grann.

Och när jag gjorde detta tänkte jag skriva ett inlägg först, men det blev inte så. 

Kvällens planer blev ändrade, jag blev hemma istället med mina bästa vänner Ben och Jerry tittandes på det jag lever för: dans, med L&P. Syskonen som var ute kom hem tidigt också, så det blev lite mys.

Nu är jag jätte trött och har pluggat på tok för lite. Jag borde ha pluggat mer balett, men så blev det icke! Vilket innebär att imorgon blir det ingenting annat än att plugga på balett och historia. Det ska gå! För det är sol ute, och jag är positiv vettni! Jag känner mig som pånyttfödd! Jag älskar solen! Jag älskar den ännu mer om jag skulle kunna få lite brun härlig pepparkaks färg av den också... morr! Vill att det ska gå snabbare, tihi. Så imorgon blir jag nog sittandes ute och plugga (förhoppningsvis - NEJ JAG SKA - lyckas bättre imorgon än idag). Nu ska jag sova! Är trött, godnatt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0