I can't stand the rain



Kläderna igår. Om ni undrade så hade jag lite tråkigt medans jag väntade på L så det resulterade i lite klick på kameran.
Gud vilket underbart väder det vad idag! Helt sjukt underbart när man känner att solen värmer och nu börjar man till och med se knopparna på träd och buskar komma. Det börjar knoppa! Fniss. Helt underbart i varje fall! Imorgon blir det nog att köpa årets första glass med L, jag ska tvinga henne! På kvällen vet jag ungefär vad som händer, men planerna är rätt oklara än så länge. Kul lär det bli iallafall! Alltid roligt när L&N är i farten vettni. Höhö.

Vårföreställningarna är ju 1-5 juni i år, som vi ska ha. Det ryktas om från lärarnas håll att det blir hela fyra föreställningar i år! Två i skolan, och två på kvällen. Hur bra är inte det på en skala? Det är alltid lika kul att stå på scenen. Och vi har börjat arbetet också fram till slutresultatet av det som ska vara vårföreställningen. Vi började med jazzen idag, och jag kan säga er att det är världens mest fantastiska dans! Jag älskar den, kroppen bara skriker JAAA när vi dansar den. Haha jag låter som om jag är hög, men den är helt underbar kan jag tala om! Ska se till att jag får ut ett klipp, shit den är bäst! Vi dansar till Seals cover på I can't stand the rain. En lite tung koreografi, med mycket känsla och förtvivlan. Usch galet underbar! Mer jazz imorgon, shit vad jag ska ta i! Tjoho
Hoppas ni mår bra allesammans, godnatt & sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0