Hjärt chakrat

Det känns som om någon har slagit mig! Som hela jag är ett blåmärke, haha! Det känns helt osannolikt sjukt mycket, träningsvärken är så himla intensiv. Just nu är det värst i min bröstkorg, just för att man öppnar bröstkorgen så mycket och jobbar med att öppna upp bröstkorgen. Herregud!

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och sova, för jag är som sagt helt otroligt slut. Så det kommer bli helt underbart att sova! Det är såhär det ska kännas när man jobbat hårt, så jag är lycklig! Vi ska se hur det går att gå upp ur sängen imorgon bara, HAHA. Jag har förvarnat att om jag inte kommer ner imorgon vid frukosten så får dom nog komma upp och hjälpa mig upp ur sängen! 

Nuni, usch vad skön sängen känns.. kudden skriker på mig! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0