Helgens händelser i korthet

Godkväller!
Nu sjutton kommer det lite uppdateringar om helgen hörrni.

Fredagen spenderades på hemlig ort med L och J. Drog vidare dock till en klassåterträff, men när jag kom dit var det bara fyra stycken killar kvar - men vi har kul. Ps3 och massa skratt! Fick sällskap hem ända till dörren och där stod vi och pratade minst en timme innan jag gick in för att somna runt fyra snåret. Då var jag trött vill jag lova!

Vaknade på lördagen efter bara sex timmars sömn, det var lite stökigt i huset. Trött, men glad spenderades en stor del av tiden utomhus på trappen och jag klippte även av mig mitt slitna hår! Hur skönt som helst om du frågar mig, eftersom det var mer än åtta månader sedan jag sist klippte mig! Jag blev hur nöjd som helst. Vid halv nio kom L, och klockan nio kom M. Då bliddere fest jao! Drog till stora essingen, hade lite kul men åkte hem rätt tidigt. Det ska ju vara fjortisdunk vettni! Men det var en okej kväll ändå, ja sällskapet var ju bra!

Idag när jag vaknade kändes det seriöst som om någon hade klubbat mig med ett baseboll trä i huvudet! Som om jag skulle ha varit bakfull, fast jag inte hade druckit eller något liknande! Helt rubbat, mådde inte alls bra. Men drack en cola light och levde livet igen. Hade en chill dag hemma, och på kvällen blev det kladdkakmonstertajm med E & H. Och hur mycket garv som helst, snack och skvaller om det ena och det andra!

Mysig inledning på påsklovet säger jag bara! Finns ju mycket mer att berätta, men här får ni lite grann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0