Gött & leva!

Jag hann inte ens uppdatera bloggen igår, jag var och flängde överallt. Var på informations möte för det nya jobbet igår, fick böcker jag skulle läsa, hamburgare som jag skulle plugga och testa kläder! Det var ett jätte härligt gäng som började samtidigt som mig, eller ja, som ska börja! Det blir nog hur bra som helst det här! 

Jag är helt slut i hela kroppen, men härligt slut! Sådär som det ska kännas efter man har dansat, kastat och slängt sig över golvet och testat nya hopp, kastat sig över varandras ryggar och gnidit knän, fötter och armbågar för hårt mot golvet så det blir brännmärken! Men vet ni? Det gör inget! Because I really love it. Det gick bra idag med kvintetten, vi kom faktiskt rätt långt! Dock ska vi visa upp den nästa vecka dock måste den inte vara klar, men vi har iallafall inga fler träningstider innan nästa torsdag.. det är väl bara där skon klämmer! Men det löser sig.

Imorgon är det dagen jag har väntat på hur länge som helst! Nej, inte att det är valborg.. för det spelar ingen som helst roll! Utan det är imorgon vi ska på bikram yoga med klassen! Det är en engelsk klass, eftersom vi åker dit med engelskan. För er som inte vet vad bikram yoga är, tänkte jag förklara det för er i ett inlägg.. 

Jag ska sova snart nu, imorgon blir det fest med the H! Jag är trött, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0