Go crazy from the moment I met you

Nu är jag hur trött som helst. Gick upp halv sju imorse, så det är kanske inte så konstigt! 

Kvällen spenderades med de bästa grabbarna i världen och H&E. Det var härligt, och nu så ska jag sova stenhårt. Vägrar bli förkyld!
Imorgon ska jag sätta mig ute i solen har jag tänkt och plugga galet. Balettprov på måndag, med alla ord och jag är lagom nervös eftersom jag inte har pluggat någonting. Typ 40 franska ord som ska pluggas in! Bara att börja nu.. Så imorgon börjas det. Rätt chill ändå, för att se det positivt. Sedan måste jag även plugga till historian.

Vet ni vad jag just kom på? Nästa vecka bli galet nice med bara 3 skoldagar! Jiha.

Kvar att göra denna termin + tusen andra grejer, med största säkerhet:
Balettprov
Historia läxförhör (stort)
Webbdesignprov
Engelska tal (sjukligt läskigt!)
Engelska bok utläst
Kvintetten färdig v.20
Koreografierna till stepp, modern & jazz
Kulturhistoria oförberett läxförhör
Nationella i engelska b & matte b (tur att man inte behöver plugga till dessa)
Bikramyoga
Nationalmuseum
Vårföreställningen
Idrott - hemstyrkepass

+ alla tusentals resurstider vi är bokade på. Vi är liksom bokade på alla torsdagar till fyra tills vi slutar! Jag älskar detta.

Nu ska jag iallafall sova, och komma bort från alla måsten. Imorgon ska jag göra en långsiktig planering också. Känns som det kan behövas för att inte jag ska bli helt otroligt stressig, så att jag bara kan fokusera på en dag i taget och inte behöva oroa mig. Ja, det ska jag göra. Hoppas det hjälper! Jag ska övertyga mig själv om att jag kommer att hinna utan problem.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0