Glad påsk!

Tjatja! Här sitter jag ute på balkongen och solen har precis försvunnit bakom knuten så att det blev lite kyligare än det har varit på hela dagen. Är hos systra å hennes pojkvän nu, i Skövde. Hur mysigt som helst! Har käkat påskmiddag och fikat och fått jätte mysiga påskpresenter! Har suttit ute i solen lite grann idag och bara njutit av den otroliga värmen. Sjukt skönt! Dessutom så har jag nog fått min första pytteyttelilla färg.

Ja, jag lever livet i Skövde om ni undrar varför jag inte uppdaterar menar jag.. men datorn är med och nu har jag busat mig in på ett nätvärk. Men glöm för all del inte http://nicciemobil.blogspot.com

Jag har råkat uppdatera utan att det har varit meningen, men det är väl kul det med! Skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0