Fussböll

Nu är jag hemma i Sveriges huvudstad igen! Efter en bilresa med ett stopp på donken, en sallad å en chokladmilkshake senare, en lång bilkö, jobbiga svensson-svensson människor och massa prat senare slängde jag på mig kläder och drog iväg mot fotbollsplanen där jag mötte upp H vid bussen först, och sedan vandrade vi vidare mot fotbollsplanen och alla andra söta filurer. Hade supermysigt och så ut ur det blå så dök söto M upp! MYS!

Kom hem vid tio iaf, satt och degade.. kollade ansiktsboken. Tillbaks till verkligheten lite grann kände jag, när det var 38 pers inne klockan halv elva en måndagskväll. Nu är alla hemma igen och tillbaks till vardagen imorgon! Tjoho. Är uppe för sent. Imorgon blir det ändringar kan jag tala om!

Förstår ni hur mycket jag längtar efter dansen imorgon? Balett och sedan modernt. Jag vet inte om vi har improvisation, men det lär vi väl märka! Nu ska jag bannemej sova, godnatt! Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0