DET BRINNER I KNUTARNA HÖRRNI!

Ska snart möta upp ett stycke H vid bussen för att gå en promenix! Ska bli tokskönt. Har världens träningsvärk i hela kroppen efter igår och idag. Eller ja, jag har haft värre träningsvärk faktiskt. Men det känns att jag har kämpat! Trött är jag också, som en sill!

Förresten, BTW liksom! Så är vår moderna dans till vårföreställningen sjukt häftig! Den går galet snabbt och är koreograferad till en Lilly Allen låt! Jazzen är ju också otroligt fin. Förtvivlan handlar jazzen om, och moderna handlar om hoppfull ilska - den ni! Och vår kvintett handlar om att våga släppa taget om någonting som känns tryggt. Här snackar vi heavy stuff hörrni! 

Haha. Ne, men det börjar brinna i knutarna nu för att koreografin ska ju bli klar någongång med! Scary. Nu måste jag byta byxor och slänga mig neråt mot skorna och jackan. Hörs! Ciao

KOLLA http://nicciemobil.blogspot.com

OCH GLÖM INTE DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0