DANSDANSDANS! yesyesyes

Imorgon åker jag hem, efter frukost är planen! Vi får se hur det går, ni vet hur det brukar bli! Hihi, timmarna flyger iväg. Men imorgon kommer jag hur som helst hem!

Jag ser verkligen fram emot den intensiva dansträningen som väntar nu åtta veckor fram till sommarlovet (ja, åtta veckor ni hörde rätträtträtt!). Det är vårföreställningar för oss veckan precis innan sommarlovet, 1-5 juni - vecka 21. Då kommer det repas hela tiden och fram till dess ska nya koreografier läras in, en kvintett ska skapas (för vi har knappt börjat, hur sjukt är inte det.. vi har 4 veckor på oss?!????!!!!). Så det lär bli mycket dans framöver, och det finns ju ingenting bättre så jag är överlycklig! Fit for fight! Nackdelen är väl att pollen allergin verkligen börjar märkas av, svårt att andas, rinnig näsa, nyser, ont och kliiga samt rinnande ögon och allmän dåsighet. Jag känner mig nästan som om jag har blivit klubbad i huvudet! Dessutom ska vi på torsdag nästa (eller nästnästa?) vecka få testa på Bikramyoga! Något som kommer att bli grymt kul. Yoga i 40 grader! Jag tror jag kommer att gilla det! Lite jobbigt eftersom det är så dyrt.. hihi

Det kommer  bli grymt tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0