dansadansadansaträningsvärkdansalitemer


Nu är jag trött, är uppe för sent och är riktigt slut i hela kroppen! Har "tunn" träningsvärk i låren, som jag så fint kallar det. Det är sådan träningsvärk man får av yoga! Det känns liksom om om man har en tunna på benet som värker! Hehe.
Imorgon är det HIV-föreläsning i skolan, kul? Nej. Så jag kommer hem senare än vanligt. Annars rullar det på, lära oss mer till vårföreställningen på jazzen imorgon. Det är nice!

Ska beställa hem två böcker imorgon, ja en iallafall! Nu ska jag sova, och vakna upp med ännu värre träningsvärk än vad jag har nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

Dansar du inte disco längre?.. :/

2009-04-16 @ 20:45:35
URL: http://flygares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0