Ännu en lördag

Nu borde jag egentligen sova, är hur trött som helst. Men jag orkar inte pallra mig till toaletten för att borsta gaddarna och ta bort sminket. Jobbigt ju! Helt otroligt trött. 

Dagen har spenderats framför matteböckerna, och lärt mig träddiagram. Mycket kul, inte. Blev så rastlös att jag blev arg till slut, då kände jag att det var dags att lägga ifrån sig böckerna! Käkade middag, urgod hemmalagat pizza och sedan blev planerna chillkväll med M. Vi drog dit, men fick åka därifrån efter någon timme och då drog vi till V-by. Hade super härligt med roligt folk! Kom därifrån runt två, då vi blev utskickade. Haha. Kul kväll!

Nu sitter jag som sagt på mitt rum, är hur trött och slut som helst och jag orkar inte gå och göra mig iordning. Orka liksom! Men jag lär väl bli så illa tvungen, jag vill ju sova nu! Godnatt puss.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha oj då.. lite fel av mig då ;) Oops. Men du har säkert håret tillfixat på bilden, det kanske är det ^^ Kram

2009-04-19 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0