DANS för HELA SLANTEN

Vad söta ni är som kommenterar! Blir lika glá för varje kommentar och självklart så svarar jag på alla också. 

Dagen idag har varit hur ska jag säga.. dansig och omtumlande känslomässigt. Ja allt i skolan! Men den har varit underbar ändå och jag lovar att allt kommer lösa sig, jag hoppas och hoppas åter igen. 
Dansen var som vanligt underbar! Baletten är svårast att hänga med på, eftersom det är så mycket "att tänka på" och olika franska namn jag missat. Men jag hänkar! Och fattar hälften, men jobbar på. Hihi! Jag känner att det hjälper så sjukt mycket. Det är galet kul också, även om jag anser att det är svårt.

Modern improvisation som vi hade efter är så galet roligt! Det är helt sjukt. Kontaktimprovsation! Det är så galet fysiskt också, man är så jäkla nära med alla i klassen, asså kroppsligt! Haha det låter helt sjukt. Men ni som har gjort kontaktimprovisation fattar! Man typ rullar på varandra, hoppar upp på ryggen, lyfter varandra snurrar, tar på varandras ben! öh, ja det låter sjukt. Men det är skit kul! Och jag är inte pervers, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0