That's the way it is

Är helt mongo trött i hela kroppen! Benen värker verkligen! Det gör så fruktansvärt ont! Jag har blåmärken av sprukna blodkärl på fötterna och solfjädermusklerna dunkar nästan! Så ont gör det ;p Haha! 4h dans idag. Loveit! 

Imorgon är det orientering för oss tvåors del. Klockan elva ska jag dit, springa och sedan ska jag hem för att plugga modern danshistoria (och sova, haha). Springer man under 38 min så är det MVG tydligen, får la se hur det blir med den saken! 

Hur som.. För att fortsätta på genren helt ointressanta saker så.. nu ska jag och min alldeles ömma kropp krypa till kojs! För det behövs. Klockan 9.00 stiger jag upp imorgon. Pusso


Btw. SYTYCD var gryyyyymt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0