Uggs

Sedan i mitten av sommaren har jag gått och suktat efter dem! Jag har rensat hela internet på sidor som har haft bra priser, riktiga grejer och som skeppar utomlands! Och nu är de påväg hem till mig, jag fick ett mail att "your order was dispatched the 02 september 2008". Kalas säger jag! Igår på kvällskvisten när mitt hår var färgat och klart klickade jag äntligen hem dem! Det krävdes en del eftertanke eftersom de inte direkt är gratis!

Vad beställde jag då? Jo, ett par riktiga uggs. De är med fårull inuti och mocka utanpå, alltså helt perfekta och kommer hålla värmen utomordentligt och stå emot fukten i vinter! Jag har haft andra tidigare som jag köpt på skopunkten men mina fötter var dyngsura efter en dag i snön! Så dessa kommer verkligen inte bli så. Jag är så glad, de är så fina! Och de är från Australien, wallawalla!

Classic Tall
Där är dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0