Två födelsedagar och fem catwalks

Idag är 19åriga systers dag. Dagen ska firas med bulltårta och massa gött! Ska duscha och göra mig fin inför kalaset ikväll.. mår fortfarande inte helt kalas! Men på måndag måste jag gå, ska ändå bara gå i skolan måndag tisdag och onsdag, sedan är jag ledig! Ska ner till Varberg för ytterligare födelsedagsfirande. Hur mysigt som helst! Och jag behöver det verkligen. Har missat mycket i skolan tror jag.. så jag måste ta igen allt. Dansen är ju svårast att ta igen! MEN! det är bättre att vara sjuk en vecka i början av terminen än att köra slut på sig själv för att man mår piss och sedan däcka ihop och riktigt gå in i väggen när det är som värst mitt i terminen och vara sjuk i tre veckor! Ja.. ni fattar poängen!

Mycket snack och liten verkstad! Snart ska jag hoppa in i duschen, slå in presenten och använda mina tigi catwalk produkter. Loveit! De luktar godis!! Ska köpa shampoo och balsamet om en vecka.. muhaha! Superstar alltså, antagligen.. eller Fashionista! (onödig information!) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0