Stressad

Godmorgon! Anledningen till att det inte blev någon uppdatering igår var att det slängdes sjutusen grejer på mig som jag var tvungen att göra. Plugga till provet som jag har idag, två engelska läxor som jag hade varit sjuk när vi fick reda på att vi skulle göra och så var jag tvungen att fixa så att jag kan solduscha idag! Stress säger jag.

Nu är den dagen förbi och denna dag ser minst lika stressig ut. Ska försöka vara i säng klockan tio, och vi får se hur det blir med den saken. Ska solduscha, packa ner alla grejer, våga mitt och Carros hår, måla naglarna och fixa dojjor. 
Jah! 

Jag skulle behöva sesamfrökakor också.. hmprf... Nu ska  jag sluta babbla och dra iväg till skolan! Bråttom. 
Ha en kalas bra dag hörni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0