Stora feta högar av läxböcker!


Här sitter jag nu! Om fyrtio minuter går bussen mot dansskolan där jag ska vara i 1h 30 minuter, efter det så bär det av hemåt igen mot alla böcker! Jag är känner mig aningens klumpig eftersom jag glömde min svenskabok i skolan, så jag kan inte svara på alla frågor till provet på onsdag. Vi har dessutom studiedag imorgon, då jag tänkte plugga bara. Nu ser det ut som att jag måste åka in och hämta boken i skolan, även fast jag är ledig! Suck. Men jag vill ju ha bra betyg, så what to do.. 
Sitter även samtidigt och letar duettlåtar, känner mig så stressad eftersom alla andra i klassen valt låt och börjat repa. Många har redan kommit 30 minuter! Vi har inte någon låt ens. Jag försöker att inte stressa upp mig! Det kommer gå bra det här. Men denna vecka kommer vara riktigt tuff! Dock har jag planerat den väl, så det ska nog fungera bra ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0