Nu väntar min underbara säng!

Hej på er! Dagen har varit helt hysterisk och det lär resterande dagar av denna vecka också bli! Ska försöka att uppdatera någongång, men skolan prioriterar jag före bloggen just nu. Det är så mycket att göra! Svenskaprov imorgon, historia imorgon (har inte ens hunnit kolla på det ännu!), matte, engelska, läsa bok, modern dans duett, det är en och en halv vecka kvar till tävlingen och min singel eller vår par är inte klar, jag måste solduscha, köpa nya mjukisbyxor, träna paren, göra duetten, bestämma låt, hitta en bra låt, hinna slappna av, stretcha mina muskler i vaderna där jag bygger mycket mer muskler än vad kroppen hinner med, stretcha ljumskar. blabla!

Ja, som ni ser! Tusentals grejer. Den enda lugna stunden jag har är i sängen, när jag sover! Och inte ens då kan jag helt slappna av. Något jag inte brukar ha några problem med numera. Men denna vecka är hysterisk! Räkna med färre uppdateringar, puss på er. Jag vet att ni förstår! Lämna gärna en liten kommentar som lyser upp denna vecka! Det behövs just nu!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Been there, done that. I ett antal år.. Ta det lungt emellanåt tjejen! Det tjänar ingenting till att satsa fullpott på allt för då blir man sönderstressad. Prioritera vissa saker och satsa på dem! tänkte bara tipsa dig lite gumsi ",

Saknar dig massvis och tänker på daaaj :)

pussar&kramar i mängder!

2008-10-01 @ 19:09:54
URL: http://louiseec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0