Dans hela dagarna!

HEAVEN.

HÖRRNI.. något som är lite kul är kurserna i skolan verkar ha löst sig! Skönt det.. Jag menar det skulle ju vara rätt trevligt att gå gymnasiet och inte sakna 50 poäng för att vara behörig.. haha, eller var säger ni?
Hur som helst.. Det blir inget mer läsande av kommunikationen som jag har påbörjat! Jag ska tydligen läsa dansträning där istället, eftersom jag missat mycket i den kursen i ettan eftersom musikalarna inte läser det.. Det innebär 2h mer dans i veckan! Haha! Mina skoldagar består av dans! Och inte för att jag klagar.. Det innebär alltså att min dansträning är hysterisk massiv! Kolla nedan!


(minst, eftersom jag endast räknat med de ledarledda danslektionerna.
vi tränar ju även utanför dansskolan! öh.. ja det är tänkt att jag
och C ska försöka åstadkomma det iallafall! Hihi Men det händer
typ aldrig!)

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Det var en hel del dansande för dig :P :)

2008-09-05 @ 18:34:42
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0