Min morgondag!

Imorgon är det en lång dag. Börjar klockan åtta med matte sedan har jag håltimme, balett (pilates), lunch och klasstid, men ska be om att få slippa den för att gå på hela ettornas balett istället. Efter det är det gympa!

Mår fortfarande inte bra, så vi får se hur det går med all dans imorgon och idrotten. Jag kommer ta det riktigt lugnt kan jag ju säga, och ska vi springa på idrotten så hoppar jag! Det är verkligen det sämsta jag kan göra nu, kommer få andnöd! Haha, dumma slem! Men! Jag är helt förundrad över hur mycket pilates tar och jobbar med musklerna i kroppen, utan minsta ansträngning! Jag är imponerad. Me lajki pilates! ;D

Nu efter all ointessant information måste jag också säga att kursen jag och Carro har anmält oss till tydligen var för 11-13 åringar. PERFEKT. Not.  Vi ska tydligen gå imorgon klockan halv fem! Men det funkar ju inte! Jag slutar ju halv fem imorgon! Och jag tänkte inte gå med 11-13 åringar. VILKEN GRUPP SKA VI DANSA I?! AAHHHHHHHHHH.

Måste prata med KD, fattar ju ingenting av dehär!
Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, du är jättesöt :) och vilken fin bloggdesign!

kram!

2008-09-07 @ 23:42:56
URL: http://primms.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0