Livet är faktiskt underbart!

Goderafton! Jag är hungrig som en varg och blev glad över de fina kommentarerna jag möttes av, tihi. Dagen har varit helt underbar. Jag förstår inte.. sen när blev det kul att gå till skolan? Haha, jag har inte förstått det själv ännu.. att jag faktiskt tycker att det är roligt! Även om det är svårt att stiga upp på morgonen, jobbigt med mattelektion och att svensk salen ligger alldeles för många trappor upp. Så lär jag mig faktiskt på lektionerna! Varenda lektion sitter jag som om jag har ögonen fast klistrade på läraren och suger åt mig kunskapen. Och på danslektionerna, så finns det heller inget stopp! Ingenting är omöjligt! Och jag tar åt mig allt jag kan.

Det är såhär det ska vara! Det ska inte vara jobbigt att gå i skolan. Men kan det bli det då? När man har minst 2h dans varje dag? För det har jag nu! Och jag är så glad för det.

Jag ska nog skriva en lista på alla bra saker som jag känner idag! För fast världen och vädret är grått och mulet, som alla blir så deppiga av.. även jag! Så är jag glad, trots huvudvärk en otrolig envis förkyldning och träningsvärk! 

VAR GLAD! Puss

 
Va lika glad som katten! sötplöt. (bild från dagens-katt.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0