Life changes

Oj, vad trött jag är! Jag sitter här och gäspar och halvsover i fåtöljen i vardagsrummet. Jag tror nog att jag ska ta och sova nu, känner inte för att vara vaken mer. Men jag måste, för man sover ju mycket bättre när man sover på natten och inte på morgonen. Det är jag ett levande bevis för! Fråga mig bara..

Kvällen har varit super trevlig och har spenderats hemma hos Erica, vi tre tjejer Erica, jag och Helena. Supermysigt med massa minnen, prat och skratt! Det var länge sedan. Det känns fortfarande konstigt att inte träffa alla gamla vänner dagligen, samtidigt som livet är så långt ifrån livet man hade i högstadiet nu. Och man känner sig ju helt annorlunda! Ja, livet förändras..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0