Lägesstatus

Vi har en liten illbatting som springer runt här hemma! Hon är så underbart söt, och upptäcker nya saker hela tiden. Haha, sjukt gullig.
Jag är alltså hemma och är sjuk, så jag har väl inte alltför mycket att berätta egentligen. Vi färgade aldrig håret igår utan ska göra det ikväll istället! Blev mutad med en bulle, då kan man ju inte säga nej! Ellerhur? Så ikväll ska det färgas hår!

Jag mår inte allför super kan jag påstå, önskar att det ska gå över nu. Halsen gör ont och jag är snurrig, jag har ingen smak och jag hör jätte dåligt! Superkul verkligen. Sitter och tittar på olika bloggar på internet och har hittat två nya favoriter! Nämligen Mews och Ellinorak, good ones! Check them out.


Kommentarer
Postat av: milla

ellinorak går i min parallellklass ;) saknar dig!

2008-09-09 @ 12:51:29
URL: http://matsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0