Krångligt men förbaskat kul!

Nu har jag precis käkat! Kom hem från dansträningen för drygt en timme sedan och dessförrinnan så var jag på mitt gamla jobb för att lämna in nycklar, kort och kläder. Kändes lite tokigt, även fast jag inte varit där på minst tre veckor! Hursom..

På dansskolan gick det bra, eller ja vi fick reda på att hela vår dans var i baktakt så det måste vi ändra på. Dessutom så ska jag bygga en ny singel till nästa helg. Träningen gick bra iallafall och det var lika roligt om vanligt!

Än så länge har jag bara ett springsteg fram och ett splithopp i min dans, längre än så har jag tyvärr inte kommit.. Vi får se hur det blir med den saken! Ska försöka göra något mer med split och piruetter, mer snurrar och sånt! MER POWER. Det är jobbigt det där med att göra koreografier, men förbaskat kul!

Vi hörs om en stund, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0