Jag är som ett barn! 9h sömn varje natt. MINST!

Godnatt! Nu har jag kollat på SYTYCD och ska sova på min mjuka kudde. Jag har verkligen noll insperation just nu, därför är bloggen rätt trist. Förlåt för det, men man har ju sina downperioder. Och just nu flyter det liksom bara på och jag har absolut ingenting att berätta om! Eller jo, det har jag nog.. Men tiden och orken är knapp, och det ända jag gör är att sova, äta, träna äta sova! Sover hur mycket som helst! Skulle kunna sova minst 4 h till varje natt. typ 12h varje natt!

Slutbabblat, måste sova nu. Klockan sju ska jag upp! Då är första lektionen moderndans, sedan har vi svenska och efter det jazz, typ, engelska och sedan ska jag HEM! Imorgon är det jag som sover klockan 10! Haha, kommer svimma annars ;p

Kommentarer
Postat av: emelie

haha du är som jag, egentligen behöver jag också 10 timmars sömn, men nu när jag går skola funkar det inte eftersom man många gånger måste plugga sen och vakna 5 :S

2008-09-25 @ 08:31:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tackar!

ohja, de är så söta ;)



kramar

2008-09-25 @ 20:47:06
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0