It's going so fast!

Det gäller att vara med i slängarna nu, för mitt liv går i ett rasande tempo just nu.

Slänger in några snabba rader om kvällen och morgondagen.

Kvällen spenderades framför pluggböckerna och även lite studieteknik. Kikade på idol och så har ju varit på dans också, innan maten! Påvägen hem hände det läskigaste på länge.. jag tar det imorgon för er! När jag inte har bråttom och ska sova!

Har byggt supermycket på min singel idag, tack vare F! Tusentack. Å igår fick jag hjälp av P, tack! (: Så det blir nog bra ska ni se.. hoppas jag!  Det är nämligen bara nästa helg kvar att träna på, helgen efter det är de ju tävling! Galet. Då går bussen ner till Lidköping redan på fredagen. Jag längtar! Samtidigt är det massvis som ska hända fram till dess! Omg, vad tiden rusar förbi!
Imorgon får jag även reda på vilken låt L hittat som är perfekt till våran duett som hon uttryckte sig! Det blir säkert kalas. 

Jajust det, sängen var det ja! Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0