IDAG KOMMER DOM HEM!

IDAG mina vänner kommer min kära syster och kusin äntligen hem från USA efter deras 6 veckors långa vistelse! Tänk vad lång tid det har gått, men så snabbt den har svischat förbi! Galet. Saknat dem har jag gjort, något alldeles kolofruktansvärt! Och nu sitter de i Genéve eller på planet någonstans mellan Genéve och Sverige! Härlig tanke.
Jag är hemma idag också, jag är så jäkla trött på att må dåligt nu att jag vill skrika och hoppa och utplåna all sjukdom och bara dampa loss.. om ni förstår?

På fredag ska vi fira min nyss hemkomna syster som fyller 19 år, hihi. Tårta och hela köret! Jag vet vad presenten blir, halvt.. vill göra något speciellt vättni... Snacka jetlag de kommer ha, stackarna! Hihi.

Så om jag skiner med min frånvaro idag, så beror det på att de kommer hem vid halv fyra! Älskade syster & kusin <3

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vad tycker du om nya blogg.se startsida?

JAg tycker det är helt åt helsike faktiskt

2008-09-03 @ 12:59:55
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0