I adore contemporary

10
(bild från:
houstondance.org)
Läskigt. På fredag får vi reda på våra duettpartners! Hjälp vad det spekuleras i vem man kommer att hamna med och vad lärarna har klurat ut! Haha, ja det är spännande! 

kontaktimprovisationen så förbereder vi oss extremt mycket inför duetterna, genom att göra olika lyft, ja självklart ta kontakt, se vilka man kan arbeta med och hur man är lyhörd inför varandra! Superroligt. Och på moderna så gör vi hopp och allt som hör modern dans till! Och jag älskar det. Jag bara avgudar det! Haha. Dock älskar jag också när man får vara sassy och tjej-chic som man får på commercial hiphop. LÖVIT. 

Vet ni vad jag kom på? Borde jag inte typ varje vecka skriva ett inlägg om olika dansstilar, vad som kännetecknar det och skriva lite om mina erfarenheter och vad som är viktigt för varje dansstil? Jag tror nog det! Det ska jag nog göra. VAD TYCKER NI OM DET? (:

Kommentarer
Postat av: Bea

jaa skriv de!! vill jätte gärna läsa om de :) kram gummsan

2008-09-10 @ 01:38:17
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0