Grönsaksplock

Idag är en riktig deg dag! Jag är trött som en svamp och orken finns bara inte där till någonting! Har suttit inne hela dagen och umgåtts med familjen vid köksbordet. Till middag har jag önskat "plock" massa grönsaker och lite rostbröd med vitlökssmör. Det är så himla gott och dessutom lättätligt.

Håller dessutom på att rensa datorn eftersom mitt adobe flashplayer vägrar att fungera! På alla hemsidor står det att jag inte har laddat ner det och att jag inte har den senaste adobe. But oh so wrong! Jag har laddat ner den minst 40 gånger, och det har inte fungerat en enda gång - tröttsamt. Såja, nu har vi mixtrat med det i en evighet och förhoppningsvis när mina virussökningar är färdiga på datorn, som har hållt på i typ 3h 30 minuter... så ska jag starta om datorn, och då hoppas att det fungerar!


Har ni någon favoritmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0