Fysiska Niccie! Hurtbullen

Vi skulle tydligen på teater ikväll. Något som var obligatoriskt i Svenska B kursen, och jag är just nu inte speciellt taggad på det eftersom jag hade sett fram emot en kväll med modern danshistoria, varm tranbärsjuice och ett par mysiga tofflor på fötterna. Och när jag hade varit så duktig att jag hade pluggat, tänkte jag belöna mig med SYTYCD! 

Men nu vart ju planerna helt andra. Jag har snabbt tvättat av sminket, kladdat dit nytt och hoppat i min vita body. Nu ska bara jeansen, klackarna och skinnpajen på! Sedan är jag redo. 

Så moderndanshistoria får jag plugga dubbelt så mycket imorgon efter vi har haft orienteringsdag! Jag ska kuta som sjutton och få MVG, muhaha. 5 km på 40 min. Det där med fysiska aktiviteter är något jag älskar!

Och ni! Jag har massa att berätta om duetterna, det är så spännande! Och jag vet ju vem min partner är också. muhaha, puss på er. Vi hörs säkert efter teatern.. annars imorgon efter plågeriet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0