DANS!

Sitter vid skolan überspacade datorer, höhö. Och gör faktiskt inte mycket alls! Om tio minuter börjar engelskan och efter det har vi EoS, estetisk orienterning där vi antingen ska bygga på våra duetter eller få tillbaks proven.
Efter det har vi jazz, fast då kommer en naprapat (som jag nämde igår) och ska ha en timmes stretching med oss. Förstår ni vad underbart?! Efter det är det modern improvisation tillsammans med årskurs ett och J & K. Får se vad som händer där!

Det kanske blir mer dans efter skolan, då jag möjligtvis ska dra till Carros skola för att vara i deras gympasalar (där vi tränade fristående back in the gymnastics days) och bygga på vår nya par! Den behövs verkligen göras om. Och det är knappa 3 veckor kvar nu till nästa tävling! Dessutom ska min singel sättas, iih.

Och nästa vecka som såg förhållandevis lugn ut, är nu ett levande skithål. Haha! Det är så mycket att göra! Okej om det hade varit inlämningar, dom kan man ju faktiskt bli klar med och sedan inte behöva tänka mer på! MEN, dessa läxförhör och prov is killing me!

Nej, långt inlägg. Nu måste jag kirra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0