Blondieee

I'm blonde!
Okej, ja inte riktigt! Men riktigt blond är jag nu och jag har fått fram den där "slarviga" looken jag har varit ute efter, hihi. Jag är riktigt blond nu jämfört med vad jag tidigare varit. Jagmenar, jag hade min naturliga hårfärg helt innan jag färgade nu och den är riktigt brun! Det blev en totalförändring faktiskt.
En förnyelse liksom, man behöver det ibland!

Nu återstår bara att klippa till dendär speciella luggen som jag vill ha! Jag tror att det kommer bli kalas, är jätte spänd! Ni får se bild imorgon på det! Ciao.


Kommentarer
Postat av: erica

kan man inte få se en bild på håret då? :)

2008-09-02 @ 13:41:20
URL: http://ericaskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0