Bloggvärlden är ett fenomen i sig



Jag prenumererar på 20 bloggar på bloggkoll! 20 stycken!? Så tycker jag är värda att gå in och läsa varendaste dag! Även om de kan tyckas få av alla dessa bloggar som faktiskt existerar (Bloggarna har förstört google!!)! Måste ju då avslöja att alla inte alls är lika spännande. Dock följer jag väldigt många som jag inte lagt till på bloggkoll, och har inte gjort detta just för att de bloggerskorna sällan uppdaterar. Nåja, man kan ju lätt säga att jag är bloggberoende! No doubt skuller jag vilja påstå.. undrar hur många jag läser om jag lägger till samtliga bloggar på bloggkoll.. muhaha! Hur många bloggar läser ni varje dag?


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag är också bloggberoende.. :P Jag läser också ca 20st varje dag... :) ;)

2008-09-06 @ 08:18:49
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Nicole (finaste namnet)

Hm... jag läser massvis med bloggar, fast jag besöker inte alla varje dag. t.ex. din blogg tycker jag är hur bra som helst och underbar att läsa men dock går jag inte in här varje dag... men nästan. Jag är nog också lite bloggberoende! :)

2008-09-06 @ 13:57:42
URL: http://nicolesandin.blogg.se/
Postat av: fynda kläder

hejsan, sugen på billiga oanvända kläder? då tycker jag att du ska kika in i min blogg, jag har fina kläder att erbjuda.



Ha det bra. : )

2008-09-06 @ 17:00:07
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0