Bättre lycka nästa gång!

Har varit hemma ett tag men bara uppdaterat mig i bloggvärlden och kikat runt lite. Har inte suttit vid datorn, tja... eller överhuvudtaget sitta still på hela veckan. Vilket är galet! Har alltid haft någonting annat jag borde göra! Butbut.

Tävlingen idag gick inte speciellt bra, men jag vet ju vad det är som är fel också.. vilket jag inte hade vetat eller kunnat ändra om det hade gått någorlunda bra faktiskt. 
Till final och sexa i paren, och i singeln gick det åt skogen! Ställde mig alldeles för långt bort på golvet från dommarna, så dom såg mig inte ens. Haha! Ja, smart. Men! jag har en plan sickan, och nästa tävling den 18 oktober i Lidköping. DÅ JEKLAR! Här får ni se två inte så smickrande bilder från dagen! Ni får se mer sedan helt enkelt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0