Waynes coffee & Cullberg



Imorgon är nog världshistoriens kortaste dag. Ska gå upp halv elva, hur skönt är inte det?! Men eftersom jag är lite krasslig ska jag gå och lägga mig alldeles snart för att riktigt få sova ut.. Klockan kvart i tolv ska jag möta upp S inne i stan för att fika innan Cullberbaletten på Waynes Coffee. Jag såg nämligen att de hade varmchoklad med typ mashmallows och glass?! Vi får väl se om de har de överallt.. Tror det blir en kladdkaka till det! Mysigt på fredags morgonen.
Bland det häftigaste imorgon är att vi ska få träffa någon av koreograferna eller någon av dansarna för att tala om dans innan föreställningen. De ringde speciellt från skolan och frågade om vi ville göra det.. komma innan föreställningen alltså för att prata om dans! Det känns speciellt och väldigt kul! 
På dansföreställningen ska jag kolla med kritiska ögon, eftersom vi ska göra en dansanalys av föreställningen. Häftigt. Jag som älskar moderndans kommer nog vara helt lyrisk!

Kommentarer
Postat av: O l i v i a

Fin blogg, jag har en kompis som dansar disco. :)

2008-10-24 @ 21:32:14
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0