I love coffie, yes I do


En väldigt smickrande bild på mig. Not.

Ja, vad hände idag då? Jo, mattedag var det. I tre timmar. Helt galet slappt egentligen, behövde bara påbörja projektarbetet som ska vara inlämnat i maj nästa år. Härligt va? Bara typ 9 månader kvar, hur ska jag orka? Haha, hursom.  Vi satt på Sandys och drack latte samtidigt som vi gjorde frågorna och funderade på var vi skulle ha för statistisk undersökning. Efter det var det lunch i 1h 30 minuter, då jag kikade på när S & J gjorde sin asgrymma koreografi! Jag och L har btw, valt låt nu!
Sedan var det dags för inviduellt val, då jag läser in dansträning för att jag missat så många poäng i ettan, riktigt roligt. Och jag fick beröm av två tjejer där som tyckte att jag dansare helt fantastiskt underbart fint. Snacka om att jag blev glad! Blev även 100 kronor rikare eftersom jag vann på min gamla bingolott och så träffade jag en killkompis på vägen hem. Dagen har gått helt okej med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0