Skolfoto


Sneek a peek på morgondagens outfit.

Tja kompisar! Imorgon är det skolfoto. Det är typ rätt läskigt.. eftersom skolkatalogen kommer ut till alla 2000 pers som går på skolan. Å andra sidan, så gör det kanske inte så mycket att man ser ut som ett miffo? Förhoppningsvis går det bra imorgon.. Oturligt nog har jag precis haft dansträning innan skolfotot imorgon, känns bra! Men det är inte alls bra att vara med och dansa om man har ont i halsen, och jag har galet ont.. Men vi får se hur det känns när jag vaknar imorgon! Nåja, luggen är klippt och naglarna lackade. Känns som om jag går over the edge här, men det enda som jag egentligen anstränger mig med, och är annorlunda än vanligt, är att jag faktiskt klär på mig i annat än träningskläder i skolan och att jag har fått luggen klippt så att jag ser ut under den!

Kommentarer
Postat av: Jii

SV: Kul att du tycker de :D

självklart kan jag använda den själv, finns så mkt snyggt till killar på nätet att det är sinnessjukt. haha. Du hittar den på www.topstreetwear.com

Ha de super!

2008-10-22 @ 22:37:06
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0