I wasn't there

Här har det varit glest med uppdateringar idag. Egentligen har jag knappt varit hemma, så det är anledningen. När jag kom hem till middagen så var jag så trött att jag inte visste hur jag skulle orka vara uppe längre. Dock gick det ett tag till men vid elva började jag sakta slumra. Ja, jag var så trött att jag somnade där jag låg på golvet. Ganska så bekvämt faktiskt.

Så, som ni kanske förstår så ska jag sova nu. Jag behöver verkligen sova ut efter veckan! Imorgon står "pynta" (kom inte på ett bättre ord) singel dräkten på schemat, och på kvällen är det fest hos en killkompis. Halva skolan kommer säkert vara där, eftersom han känner ALLA! OBS, vår skola är på 2000 elever. Haha!

Det blir kul iallafall, men nu ska jag sova! Godnatt
Imorgon ska ni få lite bilder och även filmklipp från dagen. Dansklipp!

Kolla in bloggen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0