Just Dance!

Godmorgon! Jag vaknade visserligen för ungefär två timmar sedan, har käkat frukost och försökt spelat sims. Men sims hängde sig, mycket intressant.
Klockan halv fyra ska jag vara på dansskolan för att dansa lite disco, tjoho! Det är bara två veckor kvar till nästa tävling och jag måste göra färdigt min singel, som jag fortfarande inte visat upp! Men den är typ klar.. eller ja, jag måste lägga till något mer. Den känns lite halvtrist än så länge, och lite kort. Bara typ 6 åttor eller något sånt. Vill minst ha 9 st åttor! Problems.. Måste göra det denna vecka, annars är jag rökt. Man vill ju helst att den ska sitta ett tag innan tävlingen så att man inte behöver tänka så mycket på vad som kommer i koreografin hela tiden, så man mer kan koncetrera sig på att le och utstråla lyckan av att stå där! 
Paren går det rätt bra med! Vi ska bygga vidare på den idag. Och så har vi säkert kickteknik. Bara vi inte har gemensam träning! Det hinns inte med, haha.

Här har ni dags "outfit", haha. Jag har ju funderat på om jag skulle ha det varje dag, men konstaterat att det kanske inte är så insprirerande hur jag ser ut då.. fast, jag försöker ju klä mig snyggt även om jag tränar. Så jag kanske ska göra det ändå? Hmm.. Hursomhelst, jag har på mig lila velourbyxor från H&M Young, ett svart linne från Glamour och dansskolans träningsmunkis. Då syns det att man är discodansare! Haha, alla kilar runt med velourbyxor på dansskolan typ!

Nej, dags att dra sig till sims igen. Om det vill funka! Nästa vecka i skolan är faktiskt väldigt lugn läx och provmässigt - än så länge. Dock har jag massa matte att ta igen! Som jag inte förstår, usch hata matte! BLÄ.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: nej det är int skönt men det går om man har jeans på sig. annars gör det ganska ont.. . Var på kattutställning i dag och där fanns det lite birma katter. Jätte fina!

2008-10-05 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0