Tokiga katt!

Sitter i sängen nu med en galet gosig, kurrande, rullande katt bredvid mig. Ja, hon som  står utanför på balkonen och mjauar tills man blir tokig på henne för att sedan hoppa in genom fönstret. Nu är hon alltså här inne, ska snart gå ner med sötisen.

Imorgon ska jag upp kvart över nio, dags att dansa igen. 11-13 är första tiden, efter det käkar vi lite lunch "on the run" och ska springa runt och leta efter redovisningskläder, typ en tunika och även shorts. Ska bli kul. 14.30-16.30 är nästa tid, och därefter hoppas vi på att duetten är färdig. Så vi kan repa sista veckan!

Ska ringa parkompisen imorgon också, till discon för att träna. Vet inte om det  blir imorgon eller möjligtvis på fredag, på dagen. Det behövs verkligen! På lördag är det bara två veckor liksom..

Ska ta med mig kameran imorgon, behöver bilder till hemsidan och dessutom kul att bara ha bilder! Ni får kanske se någon bild, det passar la bra? Så får ni se hur galna man kan vara när man sätter två tjejer i ett rum, med en låt, och med en skara renoverande byggarbetare på övervåningen som slänger ner saker i rör och borrar i betongen så det låter som de håller på att komma genom golvet, och taket trillar ner, och så självklart med en underbar låt med ett otroligt budskap.

Sovgott på er, måste sova nu så jag får vila en stund inatt iaf!

Kommentarer
Postat av: bella

okej då tar jag och gör det nån dag. :)

2008-10-30 @ 09:58:52
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Jävlar! Snacka om att vara duktiga! :)

Vad får man alla stegen ifrån? :)

2008-10-30 @ 13:41:26
URL: http://hejdlina.blogg.se/
Postat av: GM

Händer det något roligt imorgon? =)



Ha det så bra.

2008-10-30 @ 19:36:29
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0