The sweet life..

Mitt liv just nu:

lösögonfransar, glitterskor, spendera, träningsvärk, singelkläder, hårnålar, koreografier, nervousitet, muskelhinnevärk, stress, soldusch, hårsnoddar, pank, planering, glitterspray, nagellack, guldglitter, dansskor, band, hårspray, musik, tänka kreativt..

Ja, you get the point? Jag hinner knappt andas. Men det är jäkligt kul! Dansen tar liksom hur mycket tid som helst just nu, och kroppen har ännu inte vant sig vid detta. Det kommer ska ni se!

..sängen var det ja! Imorgon ska det dansas i nästan fyra timmar, sedan in till buttrix i stan, köpa lösögonfransar och efter det hem och fixa på singeldräkten. JAG ÅKER JU PÅ FREDAG HERREGU! Hihi.

Medans resten av bloggvärlden oroar sig över bloggalan, oroar jag mig över vilka armar jag ska ha på kickstegen och vilken ögonskugga som är glittrigare än den andra och om jag kommer komma ihåg koreografin på dansgolvet, om startordningen är bra och hur vi ska hinna med att göra klart duetten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0