Stress.

Är smått stressad faktiskt. Har webbsidan kvar att göra, en bok på 130 sidor att läsa, ett matteprov att plugga till, en pardans i disco jag måste kunna och en duett att lära mig. Allt till nästa vecka! Imorgon är det matten som står på schemat. Men hey, det är ju Halloween imorgon!

På lördag ska jag nog försöka träffa min parkompis.. Vi skulle träna mycket nu i veckan.. det gick ju.. eh bra? Det är ju trevligt, alltid denna stress. Men det väl så! Just nu sitter jag iallafall och bygger på hemsidan, kommer inte på hur toolbar knapparna ska se ut! Det ser bara helt stört ut. Sedan ska jag göra en till flash också, spännande.....

Ska visa shortsen jag & L köpte idag till redovisningen. Ska visa hela scenkläderna när det är färdigt, men vi har inte hittat någon tunika ännu. Känns som om det skulle vara det lättaste att hitta.. nu hittar vi ingen! Knäppt.

Back to work people!

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: Hehe okej (A) Hur går det då? tävlar du och så? :P

2008-10-31 @ 01:51:10
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0