Same same, but different

Så vad gör ni då?
Själv sitter jag och skriver ett brev till en engelsk karaktär och käkat satsumas(apgott!)! Inspirerande, ellerhur? Haha. Kom hem klockan sex, nja mer halv sju kanske.. Linus och jag jobbade på vår duett  efter skolan, och eftersom jag inte hade någon webbdesign så kilade jag till gallerian i närheten och köpte ett par velourbyxor från H&Ms barnavdelning! Har letat efter velourbyxor i åttifem år, och desas var lila, perfekta, ihopsnörning nertill i byxbenen och perfekta! Ska försöka hinna ta en bild närmaste dagarna, men hoppas inte för mycket.. Ni kan få se H&Ms bild så länge. 

Vi hade ingen modern dans idag heller, tyvärr. Så jag har bara dansat duett idag! Rätt skönt att ha en lite extra ledig dag för kroppen! Men hjärnan har fått tänka åt 50 pers idag, jeklar vad jobbigt det har varit. Och jag har ansträningshuvudvärk, så mycket så det gör ont att tugga!

Back to buissnes, vi hörs senare!

(ser ju verkligen inte alls så inspirerande, eller fina ut!, nu får se de på sedan istället!)
Ska nog köpa ett par gråa dessutom, 98:- är ju nada! Gå till dam avdelningen å man får betala 200 spänn för 4 cm tyg till. galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0