Packapackapacka...

Ojoj. Jag sitter här i mitt rum, mer shorts och en stor svart tshirt och fönstret öppet för att jag inte ska bli varm och all soldusch försvinner innan det riktigt har satt sig på min kropp. Jo, det åker liksom av igen om man blir varm. Och det finns en tendens till det när det är tusen lampor på för att man ska kunna se och man gör ett motionspass upp och ner för trappen böja sig, sträcka sig leta osv. Ni förstår säkert..

Solduschen blev helt otroligt bra! Ser apfräscht ut. Känner mig rätt fräsch också! Tog nivå 3 denna gång, en nivå mörkare. Loveit!

Bussen går tre imorgon. MAH! ELINA : är inte du nervös? jag håller på att få krupp, haha!

Vi hörs om en stund hörrni!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, jag är sketanervös! :O :O :O

Har prov imorrn så ja försöker tänka på det, men fjärilarna i min mage har party!

Håller bara tummarna för att ja inte ska glömma ngt!

Hyperventlierar

"Okej, det här kommer gå bra! Andas! Lugn!"



Hjälp!

2008-10-16 @ 21:41:19
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0